Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tu SMS vám závidím, mě žádná nepřijde, ale za tři dny (pravda občas už za dva) po termínu doručení, dorazí do schránky oznámení, že zcela výjimečně nedošlo k pokusu o doručení zásilky a mám si zajít na poštu. Pokusy o reklamaci jsem vzdal, vždy slyším jen - to není naše věc, doručuje to úplně jiná firma, tady máte tel a můžete si stěžovat tam. Samozřejmě mi poté nezapomenou nabídnout nějaký fajn stírací los.

0 0
možnosti
Foto

Ano, oznámení mi také doručí následně pošťák - pochůzkář, cca za 2 dny, takže souhlasí :-) Pokud by u Vás/u mě někdo byl, tak by bylo logické tam ten papír najít hned ten den, ale... Pravdou je, že pokud doručuje jiná firma, tak reklamovat zásilku nejde. Z mých zkušeností je opravdu dobré volat rovnou na Depo a tam požádat o doručení další den, pokud se Vám na poštu opravdu nechce. Reklamace mailem trvá dlouho a to samé přes internetový formulář, který navíc občas nefunguje, protože je nutné zadat mail nebo mobil, na který přišlo oznámení a když nepřišlo, tak nic nezadáte a reklamace se neodešle. Vyzkoušeno mám všechno.

0 0
možnosti
Foto

Česká pošta je podle mé zkušenosti "velkou mašinérií mnoha aktivních pracovníků". První z nich adresátovi pomocí SMS oznámí, že pošta převzala balík od odesilatele k expedici. Druhý z nich adresátovi další SMS oznamuje, že bude toho a toho dne v čase 8-16 hodin balík doručovat. A ten třetí, který by měl balík konečně dovézt, zřejmě vůbec ten den ani nevyjel, protože nic nedoručil a přitom byl ještě schopen rozeslat ix dalších SMS, v nichž všem adresátům oznamuje - že na uvedených adresách pro doručení nebyli zastiženi. Práce České pošty (řízené ministrem vnitra a předsedou ČSSD Janem Hamáčkem) je zkrátka perfektní. 8-o!!

0 0
možnosti

J93i41ř73í 50B35o76č52e21k

14. 12. 2018 10:23

kromě vánoc to s českou poštou není tak zlé, i když pro balík do ruky si občas musím na poštu také. raději si veškeré balíky nechávám posílat do práce. přece jenom si firemní zásilky na poště uložit nedovolí. horší zkušenost mám z DPD. už 3x se mi stalo, že mi oznámili, že doručovací adresa neexistuje. tedy... neoznámili, i když telefonní číslo i email měli. kdybych se nepodíval na jejich stránky, tak o tom nevím. a po dotazu mi bylo sděllen, ať si přijedu do depa

0 0
možnosti
Foto

To je zajímavé, já si nechávám DPD doručovat balíky už asi 5. rok. Frekvence tak každých 10 dnů a za celou dobu mi neexistující adresu nahlásili jenom jednou. Možná záleží na lokalitě :-)

0 0
možnosti

No, pokud ČP neinzerovala, do kterých vánoc doručí, pak by to nemusela být klamavá reklama :-).

Jinak moje skóre s ČP za poslední dva týdny - 2 balíky, jeden doslova vyrván ČP po týdnu, kdy jsem jak ohař sledoval stopu a docházel na pobočku a stejně byl obsah poškozený, že jsem musel nakonec k odesílateli pro nový, druhý balík ztracen, ČP disponuje posledním záznamem z nějakého depa v Čechách ... a dál nic, sublimoval.

Řešení je vcelku jednoduché - management bez náhrady propustit s poznámkou zákazu zaměstnání v řídících pozicích ve státní správě nebo ve firmách s účastí státu (pro neschopnost) a řadové pracovníky rozdělit rovnoměrně do funkční konkurence.

0 0
možnosti
Foto

Ano, taky jsem se setkala s názorem, že by bylo nejlepší poštu úplně zrušit, ale obávám se, že by to nešlo. Je stále hodně lidí, kteří i přes stále rostoucí ceny poštovného chtějí služby této organizace využívat. I když je to třeba 2x tak drahé než služby jiných firem na stejné úrovni. Ale možná k tomu člověk musí přistupovat jako k takové detektivní hře a pak to získá teprve ten správný rozměr :-) Váš balík bude nejspíš v Brně. Tam se prý mohou balíky dokonce i otevírat, aby se zjistil obsah. Pokud se to za posledních pár let nezměnilo. Perfektní je, že jsou depa, na které se prostě nedovoláte, takže musíte spoléhat na to, že to zafunguje uvnitř firmy a k něčemu se dopátráte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 468x
Baví mě psát. Ráda bych zkusila, zda mé texty budou někoho zajímat. Jednoduše, jestli to bude někdo číst. Jaké asi budou? Rozmanité, zábavné, k zamyšlení a snad s pozitivní odezvou od vás čtenárů...doufám :-))

Seznam rubrik