Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkný! Fialový mák neznám, díky za přiblížení

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den a díky za fotky. Takto světle fialový mák neznám, jako spíše ten fialový tmavší a trochu víc do modra.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, letos je nějak víc k vidění. Bylo to opravdu moc hezké a budí to určitě pozornost, už dopoledne jsem prý byla asi 30. žena, která se u pole zastavila a fotila (podle místního). A opravdu jsem tam potkala i další více či méně dobře technicky vybavené fotografy.

0 0
možnosti

Díky za info.Není nad makové buchty a koláče. Nejvíce se mi líbí mák s červenou sukýnkou, pamatuji si, jak pole dokázal prozářit. V USA mák koupíte pouze jako koření, z internetu bych se neodvážila ho objednat.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, ano, v tomhle ohledu se opravdu nevyplatí riskovat. Četla jsem, že u nás je to velice pečlivě sledováno, ale i tak se najdou šarže, které nejsou v pořádku a bohužel člověk to pohledem nezjistí. Jedině technický mák se prý pozná tak, že je hnědý. Ten se používá ve farmaceutickém průmyslu. Zdravím

0 0
možnosti

Krása! Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že se fotky líbí. Hezký den

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS