Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zasloužená karma

0 0
možnosti

Opatství je krásné

2 0
možnosti
Foto

Ano, moc milé překvapení to bylo

0 0
možnosti
Foto

keď zablúdime...tam vždy niečo nájdšeme...

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, paní Simono. Jakmile jsem viděl tu fotku dvou věží v článku, byl jsem si jistý, že tohle jsem už někde viděl. A ono fakt. V roce 2004 jsem bydlel na podnájmu v Rebešovicích (ty jsou nedaleko) a téměř každý den jsem kolem toho kláštera jezdil autem. Podle vašich fotek nezvykle fialových květů máku lze usuzovat, že to pole patří asi zdejším Benediktinům. Ale nevím to přesně. I když možná "pršlavý", přeji vám příjemný čtvrtek.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, jestli pole patří k opatství věru nevím, ale je opravdu blízko, takže je to možné. S náhledovou fotkou jsem se už polepšila dle Vaší rady a jsem ráda, že to má efekt Přeji krásný den.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS