Diskuse

Valladolid

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J28a79n 22M11a27r54e87k

12. 1. 2024 16:54

Ve španělském Valladolidu jsem nebyl...ale ten mexický, to je děs...

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, tak tam jsem nebyla, ale podle fotek na internetu vypadá docela hezky. Co tam bylo tak hrozného? S.

0 0
možnosti
JM

J60a89n 50M32a81r49e73k

13. 1. 2024 16:51

Přijel jsem tam autobusem a hned na zastávce tucty odrbaných dětí žebralo něco k jídlu. Nic jsem neměl, ale jedna mexická dáma jednomu chlapci dala sandwich. klukovi upadl na zem do prachu a špíny, on ho zvedl a dpslova do sebe vdechnul. Kousek jsem popošel a zase žebrající klouček. A za ním několik žen. Takovou bídu jsem pak viděl jen na Favelas v Riu. To byl "můj" Valladolid.

0 0
možnosti
Foto

Autobusová a vlaková nádraží jsou místy, kde člověk na něco takového může skoro čekat. Hlavně v chudších částech světa je tam pro chudé naděje, že dostanou alespoň něco k jídlu od turistů. Bohužel ani u nás to na těchto místech nevypadá úplně hezky i když v trochu jiném smyslu. Zrovna dnes jsem procházela kolem hl. nádraží v Brně a taky bych to nemusela vidět každý den. Mějte se hezky.

0 0
možnosti
JM

J18a36n 32M36a41r56e48k

13. 1. 2024 18:46

Máte pravdu..to jsou ta nádraží. Tady se na blogách objevuje nějaký český mladíček, kterého maminka pustila jít za humny, neznám jeho jméno, a píše, že San Francisko je děs. Tam jsem byl nesčíslněkrát a se žádným děsem jsem se tam nesetkal. Jistěže, když se motá v částech města, kterým se tu říká skidroads, tam ho může potkat leccos. Já jsem se loni rozjel (rozletěl) do Čech a z nějakých důvodů jsem se ocitl v parku před hlavním nádražím v Praze. Tak TO byl děs. jenomže toho si ten mladíček asi nikdy nevšiml. Každá země má své klady a zápory. Jde o to jen vybrat si, co kdo chce míti (W a V) a hlavně co kdo chce vidět. Ono házet na USA bláto je ted v modě a tomu chlapci to odpouštím v naději, že i on jednou dospěje.

0 0
možnosti
Foto

Ono je to hodně o tom, zda má člověk srovnání a v jakém prostředí vyrůstal nebo žil dlouhodobě. Já teď bydlím 4. rokem v malém městě a jsem tady moc spokojená, ale všímám si, že lidi, kteří tady žijí zřejmě celý život tady občas kritizují i to, zda je nebo není posekaná dostatečně tráva a zda není moc kamínků na cestách, když je sníh a pak roztaje. Chybí jim srovnání. Já mám pocit, že to tady funguje naprosto skvěle, problémy město řeší hodně rychle, někdy skoro obratem. To jsem nikde jinde zatím nezažila. Kdo ale chce kritizovat, tak ten si vždy něco najde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 468x
Baví mě psát. Ráda bych zkusila, zda mé texty budou někoho zajímat. Jednoduše, jestli to bude někdo číst. Jaké asi budou? Rozmanité, zábavné, k zamyšlení a snad s pozitivní odezvou od vás čtenárů...doufám :-))

Seznam rubrik