Simona Procklová

Ženy a muži

14. 05. 2017 12:07:07
Znáte ten vtip o tom jak si žena chce umýt vlasy a cestou do koupelny umyje kachličky, vanu, vytře dlažbu a ještě dá vyprat? Pak si říká, že by si dala kafe, ale bojí se vejít do kuchyně?

Je poměrně starý, ale občas se znovu objeví na sociální síti a vždy nás ženy pobaví, protože se v něm poznáváme.

Dnes jsem si uvědomila, že ženské a mužské myšlení je opravdu rozdílné. Šla jsem si totiž umýt vlasy :) Poté jsem vytřela dlažbu a napadlo mě, že bych mohla dát vyprat povlečení. Protože jsem byla ještě v koupelně, kde jsem dávala do pračky gel na praní a aviváž, dotázala jsem se svého přítele, zda dělá něco důležitého a protože se ozvala odpověď, že ne, tak jsem ho poprosila, zda by mi v mezičase (pro urychlení celé akce) povlečení z peřin nesvlékl. Po chvilce se jdu podívat do ložnice a tam přítel leží v peřinách a vypadá, že snad brzo usne. Na moje konstatování, že to mi je tedy výpomoc pouze zamumlá, že za to můžu já, že jsem ho poslala do ložnice já sama a ty peřiny jsou tak neodolatelné a že na něj najednou přišla hrozná únava. No tak přece je to pravda, muži a ženy mají odlišný přístup k životu a řešení životních situací. Otázkou zůstává, který je ten lepší :)

P.S. Nakonec mi pomohl a při sundávání prostěradla byl dokonce tak hodný, že se překulil na mou stranu, aby mi nepřekážel.

Autor: Simona Procklová | karma: 24.56 | přečteno: 1057 ×
Poslední články autora